muhammad sanusi bin ismail dan nurul ashyikin noradzlan yang empunya blog ini . TERIMA KASIH kerana mengunjung :)

26.3.11

sayang B sorang tao.

 
haa !! niyh kekaseh aty aku . muhammad sanusi ismail name nyer. . kami da lamer b'kapel.. hopefuly, our jodoh niyh berpanjangan smpai lah kami maty. hanya takdir jer yg boleh pisah an kami.aku suker pic niyh.. thats y lah aku ltk at sini.. haha.. :D
.. pic niyh aku di snap at Dataran Pahlawan..time niyh best sgt doe. hepy giler :)
hehehe.. b tao? time niyh an b sweet sgt yunk. romentic tao *wink*wink..
smpai skunk still ingt meyh,. hewm, b baek tao. b owes taking care about cyg.. hewm. cyg terharu tao :(
cyg sayang b. just b jer tao ! emm,tapi an kadang uh geram tao ad jer pompuan gatal yg naek an darah cyg niyh. tapi its okeyh.. cyg tao  b ta kan layan an?an?an???  emm. b4 to cyg na warn at semua BITCHy.. jgn
nak merenyam-renyam or gedix-gedix ea dgn pakwe aku! tapi kalo ko tak nak hidup lame try lah ea!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan