muhammad sanusi bin ismail dan nurul ashyikin noradzlan yang empunya blog ini . TERIMA KASIH kerana mengunjung :)

19.4.11

bahagia nyer rasa.

hello? yesterday.. em,semua nyer baek baek saje. saya dapat jumpe kekaseh hati saya muhammad sanusi ismail.. walopon sekejap,aku da rase bersyukor sesangat.. ALHAMDULLILAH !! terubat miss aku kat pakwe saya. <3 ... naek gila aku jumpe kekaseh hati sya ni. huhuhu :) maklum lah an,da lame ta jumpe.cuak lux rase ni.. :) .. and 1 more things yang buat aku risau adalah,em,dia da kje at tmpt jaoh.. hopefuly,b xcurang dgn cayang. cayang setia ouh dgn b.. em,papepon b cayang always doa kan yang terbaek utk perhubungan kita ni.. :)
nanti kita kuar ea yunk? lame kita tak hang out an?an? ta per tggu gaji ea.. huhuhu.. thats time,anything what we want to do,kita leyh buat.. :) .. keyh lah sampai sini jer story hari ni.. next time aku tulis lagi ea.. before aku luper esk aku ad test dkt JPJ.. hopefuly aku lulus..amin ! dan aku juga menunggu tawaran intake ke IPTA !! argghh,bile lah na pggl niyh.. em, mber aku ad yang da pg interview.. :(
keyh a.. emm,tata . salamm...


*sentiasa mengingati diri mu wahai muhammad sanusi ismail <3  :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan