muhammad sanusi bin ismail dan nurul ashyikin noradzlan yang empunya blog ini . TERIMA KASIH kerana mengunjung :)

3.5.11

alhamdullilah :)

 hi? alhamdullilah bila aku di terima tawaran sambung belajar di *KPTM dan * KUIM .. tapi an aku tak tahu ane satu yang harus aku pergi tok continew tok belajar .. hewm.. kalo jauh pegi belajar cam ner dgn kekaseh hati saya : MUHAMMAD SANUSI ISMAIL?? hewm,adakah dia kan menunggu dan setia dgn saya walopon saya jauh dgn nyer ?? :(( hewm,kasi satu jawapan pasti B. hewm.. dan patot ker aku pergi demi masa depan aku?? aku rase better aku pergi because of wut? cause aku nak dapat an IJAZAH * my target :)) .. hehe.. itolah harapan aku dengan kekaseh hati say .. kan b ? kan b? :)) ..  hopefully aku pon dapat jugak tawaran yang baik dan bila aku sudah abes belajar nanti aku dapat perkerjaan yang baik dan boleh menjamin masa depan aku :) .


* my target is nak jadikan impian dan harapan aku satu realiti iaitu ingin hidup semati :)
serta dapat membangga an kedua ibu bapak aku.. i will di for my future.. can i?? :))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan