muhammad sanusi bin ismail dan nurul ashyikin noradzlan yang empunya blog ini . TERIMA KASIH kerana mengunjung :)

15.8.11

truely


assalamualaikum ? and Morning ?
hyep. today saya nak story about my LOVE before tuh saya nak 
wish today 15 ramadhan so banyak-banyak lah buat amal ibadah cause 10 malam terakhir 
allah akan ampun segala dosa kita dan terlepas dari azab seksaan neraka :) *moga kita dapat 
PENGAMPUNAN dari yang maha esa :). oke-oke STOP ! sekarang saya nak start the story of 'thetrueLOVELIFEstoryofus' 

===========================================================

oke , story dah start , saya nak citer nih ,before tuh  BISMILLAH :) orite,
firstly saya nak MINTAK MAAF dekat BUAH HATI saya :
muhammad sanusi bin ismail cause saya selalu buat dia geram. kadang-kadang tuh kan 
saya gak lah yang sukesuki start dulu pergaduhan.! even Small matter jer ==' . JAHAT kan saya ? hurm.
saya bukan apa, kadang-kadang tuh kan suke tengok KEKASEH HATI saya marah :)
hubby saya nih cumil tau time marah . tak caye ? lantak korang lah. dia KEKASEH HATI saya
so saya jer yang faham dia tuh macam mana. -,- . back to the story ,
kadang-kadang tu saya juga selalu fikir yang bukan-bukan pasal my hubby ni :( . saya bukan apa
hurm.. takot sesangat =='  mayby story yang lame tuh selalu buat saya takot dan sebenarnya TAK NAK benda tuh berulang lagi . korang tahu perasaan saya time tuh ?? tak kan ! :'(. hurm,tuhan je yang tahu macam mana keadaan saya ketika tuh ==' . but the way, saya dah MAAFkan kekaseh hati saya. ( ikhlas dari hati ).
secondly , saya nak kekaseh hati saya : muhammad sanusi bin ismail tahu yang saya sayang dia sesangat .
dan tak akan ada orang lain yang ! .* itu JANJI saya pada diri sendiri .
even pape pon saya tetap sayang my hubby dan akan jaga hubungan kami ni sebaik yang mungkin :). insyaallah . moga jodoh kami berkekalan dan berpanjangan . AMIN :)
and one more things is, saya nak kami bersama-sama  menjaga hati . jujur, amanah , dan bertolak ansur antara satu sama lain . and the most important is saya nak kami berdua IKHLAS dalam semua perkara .

------------------------------------------------------------------------------------------------------

oke oke . now ! yesterday my hubby ada tanya a few question dekat saya 

Hubby: cayang tak boleh terima B ke ?
emm, time B tanya soalan tuh kan saya sedih sesangat yunk.
emm, nape B tanya cam tuh ?
emm. saya terima B seadanya tahu :( tapi kan apalah yang cayang ada. cayang ni hanya manusia biasa 
dan sering melakukan kesilapan . HARAP kesilapan cayang masa lalu, B maaf kan. hurm =='

oke lah dah tak tahu nak talk about apa. nanti bila ada idea yang melimpah ruah or that time perasaan ini ingin berkata-kata akan ku luahkan di thetrueLOVELIVEstoryofus or dekat dalam diary jer :)
keyh lah. bubye :) salam . hopefully enjoy the story .


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

syikin sayang sanusi sesangat sangat tahu  :)
muuuuuuuuuuaaaaahh !    


Tiada ulasan:

Catat Ulasan