muhammad sanusi bin ismail dan nurul ashyikin noradzlan yang empunya blog ini . TERIMA KASIH kerana mengunjung :)

25.9.11

hanya tuhan jer yang tahu :)

assalamualaikum . hi you'll ?
orite a few days ni aku ada masalah . first ( KAWAN ) . 
herm. don't know how to story about them. emm :( 
siyesly aku KECIK HATI dengan perangai dyeorang ni.
even aku seHOUSEMATE dengan mereka ni  = = '
emm : aku terasa yang aku ni cam tak wujud jer ! nak-nak time ada kerja 
assgment EN.BAHAROM .. OUH TIDAK ! aku pun nak buat gak kerja tuh BUT ! 
eisshh , korang cam tak peduli jer an aku time uh ???  T.T 
emm. aku tahu lah aku cam ner tapi tak yah lah korang IGNORE aku .
so sorry lah ea kekawan : '(  aku tak niat pon nak asing kan diri dari korang tapi aku rasa better aku cam ni :(
mayby aku lebih selesa dengan survive sendiri. dan korang tak yah lah risau pasal aku.
and the most important is aku dah MAAF kan korang pon. 
aku tahu kat belakang aku korang ada talk memacam pasal aku. 
even aku tahu pon aku buat BODOHH jer. aku tak kesah tuh semua asalkan korang puas hati
even korang tak talk depan aku. emm :( but 1 jer yang aku mintak emm.
tak payah lah nak pandang aku hina ea?! dan tak payah lah korang nak asing an diri dari aku. 
tapi aku sendiri yang akan tarik diri :(
==================================================
 
PERSAHABAT aku tak pandang dari HARTA korang ! 
PERSAHABATAN aku tak pandang dari KECANTIKAN korang !
PERSAHABATAN aku tak pandang dari SIMPATI korang !
TAPI 
PERSAHABATAN aku PANDANG dari :
-KETULUSAN korang 
-HORMAT korang.
dan DIRI korang sendiri :)
 
==========================================================
* keyh lah till sini jer aku nak story . dan nie half dari apa yang aku rasa dah pon aku luahkan separuh
atleast aku tak rasa beban siket. :(
sorry sorry sorry dan sorry ea KEKAWAN :(
* THANKS for the all you give :) 
 

kawan yang  sentiasa merindui korang :
nurulashyikinnoradzlan 
 






Tiada ulasan:

Catat Ulasan