muhammad sanusi bin ismail dan nurul ashyikin noradzlan yang empunya blog ini . TERIMA KASIH kerana mengunjung :)

17.4.11

hah !! ni lah kawan sekelas aku yang giler dan ta bape betol.. haha :D, tapi dalam kesengalan kami ni. kami cerdik tahu ! kami baek ! kami comel ! kami pembuli juga :) dan kami cume nakal jer alah,biase lah tu
orang tua-tua cakap bergurau uh boleh erat kan tali persaudaraan .. kan? kan? hehe sesuke hati jer an aku niyh ! eish.. tapi pic niyh ak ase cam ta perfect jer. sbb ad ahli-ahli sengal yang da balek time niyh.. em,sabar jer lah.. diaorang da alek diaorang nyer pasal.. budak dalam gambar niyh nak TOP jer !! haha.. termasok lah aku.. :) keyh lah.. naty\i aku try cari lagi pic yang kami semua ada..

* weyh korang,aku rindu kaw sesangat doh.  friends forever aw! dun foget me,wherever you go. <3 sayang korang__

Tiada ulasan:

Catat Ulasan