muhammad sanusi bin ismail dan nurul ashyikin noradzlan yang empunya blog ini . TERIMA KASIH kerana mengunjung :)

17.4.11

kawan saya !

minah-minah ni kawan aku. stat belah kiri tu aku lah kan.. miss universe!! cewah .. perasan kan?kan? haha :D
minah yang tengah uh plak bapak nyer kaci name : siti zulaika abdullah. dan minah yang ujung to lux bapak nyer kaci name : farah nabiha md.zain. dieorang niyh kan pandai tao,aku jer ngek sket.. haha ! btw,aku na ucap tengs sesangat at dieorang ni sbb dia lah slalu aja aku smpai aku berjaya. dan ada ta kire mase. evn aku ngah jatoh dalam kesusahan or dalam kegembiraan.. Act an.kami ni ad 6 orang mber tapi jumpe gambar niyh lux.. so aku intro mreka dulu lah ea.. jgn mara ea geng.. :) .. Tapi aku kan tetap intro mber aku lagi  3.. iaitu suripah minhat, rasidah zali dan bety nor afini.. * mereka niyh my lesbo.. haaha..

*kiter kengkawan sampai biler-biler th.  friends forever..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan