muhammad sanusi bin ismail dan nurul ashyikin noradzlan yang empunya blog ini . TERIMA KASIH kerana mengunjung :)

17.4.11

luahan dlm rindu

 hi? baru dapat aku update blog aku ni. busy dgn kje. hewm,sdh jugak kan,bile tak dpt spent time dgn org yg aku sayang.btw,dieorang paham kjer aku. thanks god !..  and i more thing is,aku miss sesngat dkt kekaseh hati saya : muhammad sanusi ismail. sumpah ! cyg rindu dkt b sesangat th.lame kan kte ta hang out sesame. act,cyg banyak nak story dgn b.mcm-mcm cyg nak buat dgn b. em,TAPI ?? ta kesampaian.. :(
em,tapi ta pe gak,cyg still boleh tggu mase yg baek untk kter jumpe keyh..   lg pon,hari ni b masok kjer at tmpt baru kan? hopefuly,sume nyer baek.. *B jgn nakal-nakal th at sane. *B jge diri taw . * B kene ingt cayang always sayang dkt B. muaaahh!!! 1 kiss for u b.. hehe,gedix lak kiss-kiss eik?? btw,who care's?? hahaha^^,

*merindui diri nyer sentiasa.. <3 <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan