muhammad sanusi bin ismail dan nurul ashyikin noradzlan yang empunya blog ini . TERIMA KASIH kerana mengunjung :)

6.6.11

bila kesedihan melanda diri ini :(

assalamualaikum.. 
hai? hewm,tak tahu nak start dari ane. 
emm,act aku dengan my hubby tak brapa okeyh sekarang nie :(
kami bergado since my hubby alek dari genting :'((
emm,aku yang start dulu. aku tuduh dia yang bukan-bukan till dia tak mao reply pon text aku 
ONE NIGHT !! hewm.. sedih tahu. perasaan nie tuhan jer yang tahu..
aku bukan saje nak carik gado dgn my hubby :muhammad sanusi ismail 
aku bertekak pon sebb ONE DAY aku tggu text dari nyer siket pon hubby tak reply . 
yer ! aku tahu thats time hubby ontheway balik ke MELAKA .. 
at least 1 mesej cakap " cayang ,b otw alek nie. tapi mayb late sebbab hujan"
aku FAHAM larh !! hewm.. semua nyer sala aku ..
senang citer just PUT IT BLAME IT ON ME ! DONE 
argghh !! nanges sepuas haty .. tapi nobody don;t know ! =='
keep it alone ! so kat sini lah aku luahkan segala-gala nyer..
aku OFF handset. cause tak mahu fikir yang bukan-bukan about my hubby so..
mayb jup lagy aku ON handset .. TAPI emm. kalo aku on ada mesj dari b ok lah jugak.. 
kalo tak ad???? hewmm.. :((
keyh larh.. sampai sini jer ... salam .. <3
* b.maaf kan cayang :( cyang tahu sala cyg. em,jgn buat cyg cam nie.. hewm..
maaf kan cyg b?? maaaaffffkan... emm..
cayang sayang b sgt-sgt ..
*dalam haty (meraung saja walopon da try untuk mengawal nyer )) =="

Tiada ulasan:

Catat Ulasan