muhammad sanusi bin ismail dan nurul ashyikin noradzlan yang empunya blog ini . TERIMA KASIH kerana mengunjung :)

11.6.11

bersama :)

assalamulaikum :)
hai?? em. nak satart dari ane ea?
okey,aku start dari 
9 june 2011
okey,aku kelaur date dengan my hubby lah 
muhammad sanusi ismail <3 <3
kami keluar pergi jejalan at dataran lah seperti biasa :)
alhamdullilah cause hari tu lah hari pertama kami jumpa selepas 3 week tak jumpe :(
sedih tahu. RINDU nyer aku kat dia TUHAN saje tahu 
pape pon thats day aku keluar dengan dia aku HAPPY sesangat ! 
walopon xpresi muka aku nie nampak cam tak oke ..
*b,nak tahu ? cyg rindu sesangat :)
 
============================================================

hewm,lagi satu yang aku tak suka :(
time aku balik dari date dengan  my hubby  <3
aku dengan tak terfikir panjang aku mintak  tukar sim 
arghhhh !!! nape aku buat cam tu ??
aku was-was dengan dia ker?
hewm.. snayer aku sendiri tak tahu 
KENAPA aku mintak tukar sim dengan B :(
aku rasa serba-salah sesangat dengan B.
*B maaf kan cyg ea? 
MAAAAAAFFFFkannnn CAYANG :((

=========================================================================

okey. nie STORY hari ni 
my hubby pergi interview at MITC 
alhamdullilah.. b di terima sambung belajar di
KAMPUS NEGERI CHEDANG,SEREMBAN :)
happy sesangat .. diploma aotomotif :)
TAPI ?? :((
em,DIA di SEREMBAN .. aku di MELAKA :(
tak sehaluan tempat kami ..
emmm.. dan munkin di sana ada ramai girl 
yang jauh lagi baik,chantek  dan elok dari aku :(
OMMMGG !! apakah yang aku harus lakukan ??
*kata hati aku berkata : ashyikin harus PERCAYAkan MUHAMMAD SANUSI ISMAIL :)
yeaah !! aku harus percaya dia.. 
dan hanya DOA aku mengiringi perjalanan PERHUBUNGAN kami ini.. 

*moga jodoh aku bersama muhammad sanusi ismail berkekalan dan berpanjangan :) amin..
 akher kata : 
b,cayang sayang b tahu :)
b jangan nakal tahu :(
emm.cayang selalu ad dengan b..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan