muhammad sanusi bin ismail dan nurul ashyikin noradzlan yang empunya blog ini . TERIMA KASIH kerana mengunjung :)

25.6.11

future :)

assalamualaikum.. 
hai ? orite start story dengan aku nyer study :)
aku sekarang dah jadi SISWI at KOLEJ UNIVERSITY ISLAM MELAKA .
till right now aku still tak percaya yang aku dah continue study kat sane :)
alhamdullilah .kat sana best hopefuly kat sana boleh lah aku tambah kan 
amalan aku nie,yang tak berapa cukop :)
ramai kawan yanh aku kenal merat-rata negeri  doe aku kenal kat sana
ada yang dari kelantan,selangor,johor,perak,terengganu and some else lah ea :)
orite dah 2week aku kat san baru dapat aku balik .. eish ! ya;allah aku rindu bhai at family aku at my hubby :muhammad sanusi ismil pon.. :))

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
orite sekarang story my beloved lah --> 
muhammad sanusi ismail <3
hubby dapat tawaran sambung belajar di M.E.A . technology center ,mantin n9
alhamdullilah.. aku turut happy  and proud with my hubby ..
but 1 jer yang asek bermain dalam pale aku nie 
emm,bila hubby kat sane em,ADAKAH B SETIA DENGAN CAYNG KAT SINI?????
emm.cayang percaya kat b dan percaya pada jdoh kita yunk .
emm..
yang penting b cayang nak kita sama-sama berjaya dan dapat bawak balik segulung ijazah kan
b?kan b??
*cayang always berDoa untuk kita dan untuk b jugak agar kita sama-sama berjaya :)
amin..

=========================================================================

akher kata  dari saya NURUL ASHYIKIN NORADZLAN
--> cayang sayang b
--> terima kaseh at b atas segala-gala nyer 
-->cayang nak b tahu  ashyikin sayang sanusi ismail sorang tau.

PESANAN untuk sanusi 
--> b jangan nakal-nakal tau.
-->sentiasa lah solat 
--> belajar betul-betul
--> jangan curang :(
-->always lah ingat JANJI b dengan cyg :
--> jujur 
*paling penting 
--> b jage kesihatan tau
jaga diri jugak ..

muuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaahhhh !! 
sayang muhammad sanusi ismail <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan