muhammad sanusi bin ismail dan nurul ashyikin noradzlan yang empunya blog ini . TERIMA KASIH kerana mengunjung :)

20.7.11

bila keRISAUAN melanda :(

assalamualaikum ? hai ?
selamat pagi ? hewm .aku tak boleh tido .
nak contact my HUBBY tapi takot menggangu B tido :(
lagi pon B tak sehat kan . 
hari nie, macam-macam dan sepanjang kehidupan aku kan 
hary nie hary yang aku sendiri tak leyh lupe :(
bila aku di sini ( KUIM ) tetibe dapat calling dari mak long says 
--> ibu kau tak sehat ,dia oke ?
OMG !! aku terKEJUT . dan tak tahu nak explain cam ner 
aku nyer emosi that time :(
and the most is , again and again kami ( aku dan my HUBBY ) 
missunderstanding again :((
sedih tao. bila aku berHADAPAN dengan benda nie semua :(
tapi alhamdullillah :) thanks to GOD cause GOD knows how i feel that time. and he 
give me the strenght :) thanks my HUBBY cause B always beside me ,
when im sad,happy and emosi that i have that time 

====================================================

------------------------------------------- 
* sayangi lah semua nyer tika mereka ada dengan kita ,cause
bila mereka tak de mayb kita merindui saat kita bersama nyer as
FAMILY .BOYFIE and FRIENDS 


---->> I LOVE MY FAMILY
-noradzlan ismail ,abah 
-nor hani jaafar , ibu 
-nurul huda ,kak long
-nurul rasidah ,adek ke 3
-siti khairiyah , adek ke 4
-muhammad thakid ,adek ke 5

---->> I LOVE MY HUBBY
- muhammad sanusi ismail <3

---->> I LOVE MY FRIENDS 
* who knows me, and they knows who i am. automaticly 
they have bein my friends .. THANKS YOU :))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan