muhammad sanusi bin ismail dan nurul ashyikin noradzlan yang empunya blog ini . TERIMA KASIH kerana mengunjung :)

6.8.11

Farah Nabiha Md Zain :)

okeyh. today nak story sape Farah nabiha Md.Zain . dia kawan aku.
tak dew sorang pon yang aku jumpa at KUIM perangai cam dia.
farah aku miss sesangat doe at kau. ! emm :(
teringat alek first time kita jumpa. kita study dan macam-macam ah. 
siyesly doe ,da lame an kita tak jumpa ? :(
time kau cuti , aku tak leh cuti. time aku cuti kau pulak yang ta dapat cuti :(
emm. sedih nyer. aku an ad banyak yang nak story kat kau. em, kalo talk dalam fon mesty tak best cause tak nampak reaction dari kau. bila mesej kadang uh aku tak de krdt :(
btw, aku sayang kau doe ! dan doa kan aku ea kat sini . em. aku takot 
senanyer at sini. emm. da biasa dengan FAMILY 5SC ,bila semua berPISAH !! ouh tidak :(
terasa sangat doe kehilangan nyer .. sekarang orang yang sealu dengar masalah aku MY HUBBY : muhammad sanusi ismail <3 thanks alot ah kat dia. ad time aku Happy dan sedih..

====================================================
 untuk aku aw ! for our. secret and pape lah :)
aku trust kau. kau dah macam kakak aku doe . aku syang kau farah !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan