muhammad sanusi bin ismail dan nurul ashyikin noradzlan yang empunya blog ini . TERIMA KASIH kerana mengunjung :)

16.7.11

hati yang kau sakiti :((

ya'allah.. tuhan jer tahu betapa hancur nyer hati aku nie :(
firstly .. dun noe how to explain it :(
kalo aku nak story pasty aku nak nanges =='
emm. ashyikin ! kau kuat ! kau KUAT ! so kau kena tabah 
kau kan da biasa di perlakukan sebegitu rupa.. 
emm... nape kali nie kau nak DOWN sesangat ?? kau tak sayang dia ker ??
emm.. 
susahkan nak luahkan persaan melalui catatan ??
emm.. kalo lah hati aku boleh berBICAR tentand perasaan nie.. emm
pasti kau tahu sanusi ap yang aku rasakan :((

================================================

derita yang kau kasi.. kepercayaan yang aku beri kau 
punah kan can gitu jer ! nape?? 
HEBAT nyer kau sanusi ismail kau boleh hancurkan HATI aku nie sekelip mata jer ..
emm :((
 tapi aku mamapu untuk memPERTAHANKAN hubungan kita nie ..
aku beri kau peluang ke 2 agar kau mampu untuk 
BERUBAH !!  =='

==========================================
hanya satu dari ahti ku ..
moga kau mampu menberi kan kepercayaan ku pada mu ..
dan JUJUR lah dengan ku.. AMANAH lah dalam apa yang kau buat :)
TQ ..

akher kater --> aku sayang kau sanusi <3 ,<3 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan