muhammad sanusi bin ismail dan nurul ashyikin noradzlan yang empunya blog ini . TERIMA KASIH kerana mengunjung :)

5.7.11

risau sangat :(

assalamualaikum :)
today aku outing pergi masjid tanah :)
tak beli pape pon just teman mber pergi bank 
dan hari nie hari ke-2 my hubby,
muhammad sanusi ismail orentasi .
emm,macam-macam aku fikirkan .. semua nya 
benda yang merisaukan aku .
em. kat sane mesti ada GIRL yang cumil dan CANTEK an ?? :(
emm. macam ane kalo aku kat sini setia TAPI b disane??
aku setai menunggu diri nyer . tapi adakah diri nyer sama seperti aku??
tiap-tiap hari aku fikirkan benda nie :(
adakah penatian aku nie tak si-sia?? em.

==========================================================

hanya aku pinta : 
Jodoh tuhan tentu kan . dan aku hanya merancang yang terBAEK dalam kehidupan 
aku sebagai seorang hamba nyer :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan