muhammad sanusi bin ismail dan nurul ashyikin noradzlan yang empunya blog ini . TERIMA KASIH kerana mengunjung :)

23.8.11

again and again :(

assalamualaikum ? hai, you 'all ? 
argggghh ! not in the mood today ! totaly not in the mood ! soory to say lah ! aku
BENCI !! hari ni . cause segala nyer menyakitkan hati ! puaslah kau kan buat aku cam ni ?
hebatt ahh kau nie :( kau boleh buat aku terluka  BAGUUSSSS !! kau macam-macam janji dengan kau tapi ?? HAPRAK ! janji tak leh di tunaikan lah..
 kau kalo nak single bagitahu aku lah . kau jangan buat aku cam ni. hari-hari aku penuh dengan nanges jer tapi kau ?? belakang aku ??
pape lah kau ni kan ?? !!! 
first MUNIZA mesej aku ! ntah apa yang nak betine tuh aku pon tak pasti ! aku tahu lah kau mber aku time primary dulu tapi  dah ahh !! STORY kau tutap eh ! aku tak nak dengar pape pon !
oke. second today  MUHAMMAD SANUSI ISMAIL !! kau buat hati aku ni SAKEEETTTTT sangat ! hati nie eisshhh !! ntah lah. kau nape uh buat aku cam nie ??
bila aku tanya kau salah kan aku ! kau cakap aku tak faham kau ! oke find ade orang yang lebih faham kau kan sebenaarnye?? !!  aku  PERCAYA kau  tapi ?? dengan BETINE lain kau amek gambar an? ! even dia tuh senior or tak ! aku tak pedui. kau suruh aku jangan nakal ! tapi kau ? kau cakap jangan curang ! tapi kau ? ! oke.. SEGALA-GALAnyer da terBUKTI ! 
oke (!) PUAS KAN HIDUP KAU ? ! moga tuhan berkati kau ! 

=========================================================

--> sooory ea diary aku kali nie tak de tapisan ! aku betul-betul marah ! dan geram ! dan akhirnya 
AIRMATA aku ni mengalir ... ==' 

===============================================================

Tiada ulasan:

Catat Ulasan