muhammad sanusi bin ismail dan nurul ashyikin noradzlan yang empunya blog ini . TERIMA KASIH kerana mengunjung :)

19.8.11

seperti sediakala :)

assalamualaikum ? dan hai  you all.
again and again saya update status . hee :)
member balik rumah so dia tinggal kan lappy nyer with saya :)
and that time saya gunakan peluang yang ada untunk online :)
 -----------------------------------------------------------------------------------
okey, firstly saya nak say : ALHAMDULILLAH :) .
cause saya dengan kekaseh hati saya --> muhammad sanusi bin ismail da oke.
kami da kembali seperti biasa . *Thanks god :)
heee :) HAPPY nyer rasa . bahagia didalam hati *whee .. 
saya :) oke da sekarang . MOOD also da oke.
heee :)
 papepon hati saya dah berbunga kembali kan ? kan? hubby :)
lets me give you one kiss oke hubby <3 
* muuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh !! :) 
huhuhu.. oke lah da pukol bape nie . nak slip dul before tunggu my hubby abes maen badminton :) 
orite saya tunggu nyer dengan penuh kesabaran :)

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

nurul ashyikin SAYANG muhammad sanusi :)

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan