muhammad sanusi bin ismail dan nurul ashyikin noradzlan yang empunya blog ini . TERIMA KASIH kerana mengunjung :)

18.8.11

bila rasa ini ku yang rasa sendiri :(

assalamualaikum , hello you all ?
emm,start story with mud yang SEDIH :'( , SAKET ==' ,dan tak ada MOOD --' .
DON'T KNOW ! why im bein like this ! omg. seriusly . im HATE it .
*ya'allah tolong lah hamba mu ini ya tuhan ! sebegini rupa dugaan kau unuk aku hadapi nyer :(
emm. aku hanya hamba mu yang lemah dan tak kuat untuk menghadapi ianya sorang .
tatkala, tiap saat aku mengharapkan si DIA ( kekaseh hati ) berada disamping saya :'(.
tapi apakan daya, dia sendiri tak boleh berada dengan ku tiap masa. *ya tuhan, kau berilah aku PERASAAN yang boleh mengembalikan kami berdua nie OKe seperti biasa :(

==============================================================

aku RINDU suara nya .
aku RINDU mesej dari nya.
aku  RINDU gurauan nya .
aku RINDU senyuman dari nyer 
aku RINDU ucapan 'selamat malam cayang,muaah ! b cayang sayang :'( ' dari nya .
emmmm. tapi nape lately ni kami kerap bergaduh ? dan salah faham ?
even small matter jer ?
sedih nyer aku yang rasa . :(

======================================================
B andai B dapat faham perasaan cayang ketika nie ,
cayang nak gtahu . b yang yang tak nak benda nie semua terjadi :(
bukan cayang nak start pergaduhan tuh dulu , tapi ? emm, cayang tak nak 
kita salah faham lagi :(  SERIUSLY ! emm. cayang tak nak kita terus bergaduh jer! 
emm.. sedihhhh dan nanges ( T,T ) .
emm,sampai hati kan b mesej cayang semalam b suruh cayang cari ORANG LAIN ! yang boleh faham cayang ==' . nape B cakap cam tuh ? b tak sayang cayang ker ?
emm. perasaan cayang ni tak boleh tuka-tuka or jadi bahan untuk suka suka jer jatuh hati dengan orang lain !
emm. kalau cayang cakap cayang sayang b! b kena caye tuh semua! sebb cyg tak de orang lain !em. 
F U L L S T O P (!) ==' .

=====================================
OKEH LAH SAMPAI SINI STORY OR LUAHAN YANG TAK SEBERAPA NIE ! EMM.
emm. asssalamualaikum :(


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

nurul ashyikin sayang muhammad sanusi  ! 

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan