muhammad sanusi bin ismail dan nurul ashyikin noradzlan yang empunya blog ini . TERIMA KASIH kerana mengunjung :)

12.10.11

bila kami berjumpa ,huru hara lah dunia :)



 assalamualaikum, hai  you'all ? hihi :) lame kan aku tak update blogger ni . its oke. tonight , aku akan story keyh. blh? blh? hee .. orite , korang nampak kan handphone kat atas ni kan . haa ! tulah handphone baru aku dengan kekasih hati jantung limpa saya <3  muhammad sanusi ismail. actually kami berdua dah lame ngidam nak beli phone nie. ALHAMDULLILAH ! akhirnya dapat juga pada 9 oktober 2011 :) . jangan jelous you'all. hahah :D  . orite , biler dah dapat handphone ni apalagi , aku godekgodek ah . dan maka tercipta lah gambargambar kami bersama pada 10 oktober 2011 . hee . thats time actually tak jangka pon nak jumpa or what else lah kan. tetibe jer. ( buang tebiat lah kate kan kami ni ) ^^, . hihihi dan maka muncul lah picture yang tak sepatutnya :) . EHEM ! picture kekaseh hati saya lah kan. SNAP picture curi-curi :) whee nak tengok tak ? orite  , first picture .. cengcengceng ! --->

haa .. ni lah first picture yang aku snap bila kuar dengan my hubby <3 . hee . time nie kami kan bridge DP to MP . haha . lawak kan b time ni. lari semata-mata nak ngelak dari terserempak dengan ABANG NGAH b . kan? kan? hee ..  butheway b nak tahu . B sweet sangat yunk, dengan face BRUTAL dan ganas tuh. WOW!! tergugat iman cayang. heee * sumpah cayang tak bohong :) 
wowo ! ni picture ke2 kekaseh hati saya. ehem ,macho kan dia ? kan? kan? untung lah aku kan dapat dia :) whee , <3 .. picture time ni actually kami baru abes berSMACKDOWN  hee . nanges thats time :'( cengeng pulak aku time tuh. * mana tak nyer sensitif tao bila aku dengan dia. :) . but the way . sumpah ! b. cayang rindu b :) . tak mao lah memara taw. tak mao gak ada sala faham :(

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
 truely,deeply love you lah b. SWEAR ! hee . MUAAH :)

Tulus ikhlas : nurul ashyikin binti noradzlan . sentiasa sayang muhammad sanusi ismail <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan