muhammad sanusi bin ismail dan nurul ashyikin noradzlan yang empunya blog ini . TERIMA KASIH kerana mengunjung :)

6.10.11

penentuan :)


assalamualaikum .. hi you'll ? rasa lame pula tak update blog ni
alolo *sedih pulak bunyi nye . huhu 
but the way , aku makin hampir dengan final exam , penentuan aku ,sama ada aku 
boleh bawak atau tidak. BUT setakat ni ALHAMDULLILAH ^^, semua nya baik.
cuma ada masalah kan dalam masa terdekat ni =='
tapi it's oke, letak masalah tu ke tepi dulu. FOCUS on STUDY first :)
* sebenarnya nak achieve poiter baik nak dapat anugerah Dekan ,then nak happy kan ibu abah aku
next ofcause lah untuk kekaseh hati saya -> muhammad sanusi ismail kan? kan? 
whee. bila cakap pasal my hubby ni teringat pulak SUPERMAN saya.
rindu lah kat dia. dia kat ILP . hopefully dia tak nakal kat sana . kalo nakal ! herm,siap lah dia kena BABAB dengan aku :) * whee, cam berani jer kan aku ni nak BABAB anak orang -,-
hehehe.. EXAM around the corner tapi aku still belum buat preparation . OMG ! shit. haha 
bila nak start ni ? *cuak ^.^. hee
emm, lagi satu before aku lupa aku RINDU LAH KAT FAMMILY MEMBERS dan SUPERMAN  . sumpah ! * angkat tangan belah kanan . sesangat tao. Sampai demam tao. --'
sian kan aku, nak tak nak terpaksa menahan rindu ni sesorang . tak dapat nak share rindu ni ):
em, tak pe lah dah tulis luahan kat blog ni pon OKE what :) 
hee .. oke lah nak tido . ngantuk lah pula. ^.^ . karang , berlarut-larut story aku ni. 
dan mula lah merepek meraban tulis nanti . hee ^^-
oke lah thats all for story today :) hopefully, TOMORROW is better than TODAY :) 

* KEEP on SMILING nurul ashyikin binti noradzlan :)

bubye you'll * buat tangan melambai-lambai ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan